14.04.2023 / 13:27
StoryEditor

Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał o tym jak w przyszłości może wyglądać rynek sklepów franczyzowych [WYWIAD]

Remigiusz Czernecki, GK Specjał
Remigiusz Czernecki, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy w GK Specjał, ujawnia w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl plany rozwoju systemów franczyzowych, funkcjonujących w ramach grupy. Opowiada też o potencjale i wyzwaniach stojących przed franczyzą spożywczą w Polsce.

Specjał chce osiągnąć liczbę 13 tys. sklepów zrzeszonych w systemach franczyzowych w perspektywie końca tego roku. Jaki jest potencjał rozwoju sieci detalicznych w kolejnych lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 14:46
StoryEditor
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop i prezentuje dwa premierowe modele obuwia
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop (Shutterstock)

Marka Dr. Martens po raz kolejny rusza z pop-upem. Sklep tymczasowy będzie funkcjonował od 17 kwietnia do 24 maja w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Prezentowane będą m.in. dwa premierowe modele – Buzz i Elphie.

Dr. Martens wykorzysta sklep tymczasowy m.in. do zaprezentowania najnowszej kolekcji obuwia i dodatków, w tym dwa premierowe modele – Buzz i Elphie – które mają wyróżniać się de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 00:53
StoryEditor
Król kabanosów chwali się rozwojem współpracy z Biedronką i Lidlem. Co dzisiaj napędza biznes w branży "mięsnej"?
Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A, fot. Tarczyński S.A

Grupa Tarczyński, lider krajowego rynku kabanosów i przekąsek białkowych w branży FMCG, wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 8,2 proc. Firm chwali się rozwojem współpracy z największymi dyskontami.

W 2024 r. wartość zysku EBITDA wygenerowanego przez Grupę Tarczyński była na poziomie 255,2 mln zł, czyli o 19,0 proc. więcej niż w 2023 roku. Zysk netto wyniósł 119,8 mln zł, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:37