Biedronka pomoże Helio podwoić wynik finansowy
Zarząd Spółki HELIO S.A. poinformował w wydanym 19 kwietnia komunikacie dla giełdowym, że po dokonanej analizie bieżących przychodów ze sprzedaży w trzecim kwartale roku obrotowego 2016/2017 (tj. styczeń – marzec 2017) odnotował 28% wzrost przychodów ze sprzedaży względem analogicznego okresu roku ubiegłego (styczeń – marzec 2016). Wzrost sprzedaży jest szczególnie wysoki w Biedronce.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
24.04.2017
Życzę firmie Helio jak najlepiej, ale po takim komunikacie może się powtórzyć scenariusz firmy Wawel i negocjacji z siecią Biedronka. Wiadomo, jak to się skończyło dla tej pierwszej :)