27.11.2020 / 17:18
StoryEditor

Elżbieta Andrzejak, Madonis: Na rynku kosmetyków nie ma rewolucji. Jest ewolucja

Elżbieta Andrzejak, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Madonis (fot. WH)
Sytuacji na rynku kosmetyków naturalnych nie można nazwać rewolucją. Tym bardziej nie jest nią to, co widzimy na rynku chemii gospodarczej. Do obu tych kategorii bardziej pasuje słowo „ewolucja” – oceniła Elżbieta Andrzejak, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Madonis podczas debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.

– W branży kosmetycznej pracuję już od ponad 10 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło, również jeśli chodzi o wzrost znaczenia naturalności. Pierwszym krokiem w tym kierunku, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 18:48
StoryEditor
To będzie ostatni dzień działalności hipermarketu Carrefour
Sklep Carrefour w Warszawie (fot. Ritu Manoj Jethani/Shutterstock)

W Lublinie kończy działalność hipermarket Carrefour. Sobota, 29 listopada, będzie ostatnim dniem funkcjonowania placówki przy al. Witosa - informuje serwis lublin112.pl. Przez kolejne dwa dni sklep będzie prowadził wyprzedaż towarów, a następnie zostanie zamknięty na stałe.

Puste półki w Carrefourze, kasa z nabitym ostatnim rachunkiem

W ostatnich dniach w hipermarkecie Carrefour przy al. Witosa w Lublinie wyraźnie widać było się skutki decyzji o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 11:53
StoryEditor
W tej kategorii dyskonty rozbijają bank. Marki producenckie bez szans!
Grzegorz MechGrzegorz Mech
65 proc. - za taką część wolumenu sprzedaży mrożonych warzyw i owoców odpowiadają dyskonty (fot. Shutterstock)

Ludowa mądrość głosi: "Co lato uzbiera, to zima pożera". Można nieco żartobliwie powiedzieć, że w przypadku owoców i warzyw niekoniecznie "pożera", raczej mrozi i pozwala konsumentom cieszyć się ich smakiem w okresie zimowym.

Rynek mrożonych owoców i warzyw w okresie styczeń–sierpień 2025, rozumiany jako zakupy polskich gospodarstw domowych, był wart blisko 730 mln zł. W analizowanym okresie produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 06:54