27.11.2020/17:18

Elżbieta Andrzejak, Madonis: Na rynku kosmetyków nie ma rewolucji. Jest ewolucja

Sytuacji na rynku kosmetyków naturalnych nie można nazwać rewolucją. Tym bardziej nie jest nią to, co widzimy na rynku chemii gospodarczej. Do obu tych kategorii bardziej pasuje słowo „ewolucja” – oceniła Elżbieta Andrzejak, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Madonis podczas debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także