Franczyzobiorcy Eurocash stanęli na nogi po pandemii. Grupa mówi o odbiciu sprzedaży porównywalnej
Franczyzobiorcy Grupy Eurocash zrzeszeni w sieciach Euro Sklep, Groszek, Lewiatan i Gama, a także przedsiębiorcy prowadzący najmniejsze sklepy zrzeszone w sieci ABC, którzy przed rokiem najmocniej odczuli skutki pandemii wyszli na prostą. Potwierdzeniem silnego odbicia jest dynamika sprzedaży porównywalnej (LFL), która ewoluowała od spadku o 12 proc. w pierwszym kwartale ub.r., do wzrostu o 14 proc. w pierwszym kwartale tego roku.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
13