18.01.2019/12:10

Krajowe sieci handlowe i hurtownicy nadal mogą stworzyć polskiego dominatora! [WYWIAD PwC]

Potencjał – do stworzenia dużego projektu handlowego opartego na kapitale krajowym - cały czas w Polsce jest. Na rynku działają takie marki jak: Polomarket, Dino, Topaz, Top Market (Polska Grupa Supermarketów – red.), Chorten, Rabat Detal i inne sieci należące do Grupy Specjał, w tym Nasz Sklep. To ciągle ogromny potencjał, pytanie czy nie zostanie zmarnowany – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Badowski, partner, lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • nick0p 14.10.2019

    Jaki jest stosunek sprzedaży tradycyjnej do kanały nowoczesnego ? Ma ktoś takie dane procentowe ?

  • Z doświadczeniam 11.02.2019

    Co za bzdury - mało grup zakupowych i podobnych tworów już było??? Sam brałem udział w tworzeniu przynajmniej 3. To jest nie do wykonania przy polskiej mentalności biznesowej...

  • klient tesco 25.01.2019

    Dino nie należy w połowie do zagranicznych inwestorów, zresztą polowanie i wypychanie zagranicy skończy się tym samym wobec polskich firm za granicą na zasadzie wzajemności

  • hehe 25.01.2019

    Wymienia Dino, które w połowie należy do zagranicznych inwestorów, a pewnie niedługo w 100% - widać to po bezmyślnych otwarciach sklepów - na masę - i brak zachowania standardów jakości. Chorten to tylko znak, właściciele sklepów w każdej chwili mogą prowadzić "sklepiki" pod innym logo, bo marketów w tej sieci jak na lekarstwo. Topaz działa jako jednoosobowa działalność - ciekawe kto go namówi do zmiany...
    Poza tym, w Polsce nie ma warunków w otoczeniu politycznym i prawnym, żeby mogła powstać taka "Dominująca" sieć - za duży wpływ Zachodu i ichniejszych $$$.
    Chyba, że wszystko pójdzie do Orlenu - na to już będzie przyzwolenie :)

  • fan Mazgaja 20.01.2019

    g.. prawda już nie,O kilka lat za późno Najlepsze lokalizacje mają biedra i lidl i stoi za Nimi gigantyczny międzynarodowy kapitał.. Głupoty mówisz Panie Badowski polskie sieci będą znikać

  • Klik 20.01.2019

    A czy ten gość słyszał o prawdziwie polskiej Firmie jakimi są spółdzielnie Społem? Edukować się proszę a dopiero później gadu gadu!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.