31.08.2020/12:29

Lokalność coraz ważniejsza dla polskich konsumentów

Polscy konsumenci świadomie podchodzą do codziennych zakupów i coraz chętniej zwracają się w kierunku lokalności. 77 proc. z nich deklaruje, że zwraca uwagę na pochodzenie produktów, które kupują. Blisko połowa badanych za największy atut zakupów w sklepach z najbliższego sąsiedztwa uważa świeżość produktów – wynika z badania Agencji SW Research.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jeremias 01.09.2020

    Z tymi lokalnymi produktami i patriotyzmem gospodarczym to jest dużo propagandy pisu i obłudy populistycznej. Oczywiście warto wspierać krajową produkcję (robioną często przez zagraniczne firmy) ale jakby wszyscy na całym świecie kupowali tylko "własne" produkty to znikł by handel zagraniczny a konsekwencje byłyby takie:
    1.Brak niektórych produktów w Polsce - bananów, pomarańczy, komputerów, smartfonów i wielu innych produktów
    2.Wzrost cen wielu krajowych produktów bo byłyby produkowane w małych seriach, np. w tej chwili eksportujemy ponad połowę produkcji kurczaków i chyba 80% okien, co byśmy zrobili z tą produkcją ?
    Nie dajmy się ogłupiać głupiej propagandzie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także