31.08.2020/12:29

Lokalność coraz ważniejsza dla polskich konsumentów

Polscy konsumenci świadomie podchodzą do codziennych zakupów i coraz chętniej zwracają się w kierunku lokalności. 77 proc. z nich deklaruje, że zwraca uwagę na pochodzenie produktów, które kupują. Blisko połowa badanych za największy atut zakupów w sklepach z najbliższego sąsiedztwa uważa świeżość produktów – wynika z badania Agencji SW Research.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jeremias 01.09.2020

    Z tymi lokalnymi produktami i patriotyzmem gospodarczym to jest dużo propagandy pisu i obłudy populistycznej. Oczywiście warto wspierać krajową produkcję (robioną często przez zagraniczne firmy) ale jakby wszyscy na całym świecie kupowali tylko "własne" produkty to znikł by handel zagraniczny a konsekwencje byłyby takie:
    1.Brak niektórych produktów w Polsce - bananów, pomarańczy, komputerów, smartfonów i wielu innych produktów
    2.Wzrost cen wielu krajowych produktów bo byłyby produkowane w małych seriach, np. w tej chwili eksportujemy ponad połowę produkcji kurczaków i chyba 80% okien, co byśmy zrobili z tą produkcją ?
    Nie dajmy się ogłupiać głupiej propagandzie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także