Lokalność coraz ważniejsza dla polskich konsumentów
Polscy konsumenci świadomie podchodzą do codziennych zakupów i coraz chętniej zwracają się w kierunku lokalności. 77 proc. z nich deklaruje, że zwraca uwagę na pochodzenie produktów, które kupują. Blisko połowa badanych za największy atut zakupów w sklepach z najbliższego sąsiedztwa uważa świeżość produktów – wynika z badania Agencji SW Research.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
01.09.2020
Z tymi lokalnymi produktami i patriotyzmem gospodarczym to jest dużo propagandy pisu i obłudy populistycznej. Oczywiście warto wspierać krajową produkcję (robioną często przez zagraniczne firmy) ale jakby wszyscy na całym świecie kupowali tylko "własne" produkty to znikł by handel zagraniczny a konsekwencje byłyby takie:
1.Brak niektórych produktów w Polsce - bananów, pomarańczy, komputerów, smartfonów i wielu innych produktów
2.Wzrost cen wielu krajowych produktów bo byłyby produkowane w małych seriach, np. w tej chwili eksportujemy ponad połowę produkcji kurczaków i chyba 80% okien, co byśmy zrobili z tą produkcją ?
Nie dajmy się ogłupiać głupiej propagandzie
4