27.04.2020/14:15

Makro Polska nawiązuje współpracę z platformą Groupon, by wspierać sektor HoReCa

Makro Polska rozszerza działania wspierające sektor HoReCa oraz klientów tradycyjnego handlu. Siedem oddziałów krajowych z grupy Metro, w tym Makro Polska, nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu klienci gastronomiczni mogą na korzystnych warunkach promować własne biznesy na tej platformie.

Niedawno sieć hurtowni Makro Polska stworzyła stronę internetową, na której właściciele małych sklepów mogą zgłosić oferowaną przez siebie usługę zakupów na telefon.

Obecnie hurtownik – w ramach rozwijania środków wsparcia dla klientów z sektora HoReCa – jako jeden z siedmiu oddziałów w grupie Metro nawiązał współpracę z platformą Groupon, która od 10 lat promuje lokalne biznesy i usługi w 15 krajach na świecie. Obecnie portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z Makro Polska uruchamia nowy program wsparcia.

Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Ponadto, mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę.

Makro Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.