24.08.2016/08:51

Natura stawia na marki własne

Drogeryjna sieć Natura konsekwentnie realizuje przyjętą na początku roku strategię rozwoju marek własnych. Wprowadzanie kolejnych produktów sygnowane jest hasłem „tylko w Natura”.

– Tendencje rynkowe pokazują systematyczny wzrost sprzedaży i zainteresowania konsumentów markami własnymi, z uwagi na niską cenę popartą wysokimi walorami jakościowymi. Budując ich portfolio chcemy rozwijać asortyment kompleksowo, w wielu różnych kategoriach, m.in.: pielęgnacji ciała, akcesoriów czy artykułów dla dzieci. Nadal współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami – mówi Arkadiusz Szczepaniak, wiceprezes zarządu Natura. 

Od wielu lat w sieci Natura sprzedawane są własne marki makijażowe – Kobo Professional, My Secret i Sensique. Rozwijany jest też asortyment marek Seyo i Seyo Men (żele pod prysznic i mydła do rąk w płynie), a także akcesoriów Natura Accessories (pędzle do makijażu, spinki, gumki oraz szczotki). W lipcu w sprzedaży pojawiły się pierwsze produkty nowej marki – Natura Care (kremy do pielęgnacji stóp). Linia poszerzana będzie o preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała. W Naturze dostępne są już także produkty marki Milly – papiery toaletowe z czystej celulozy, ręczniki kuchenne, chusteczki, płatki kosmetyczne i patyczki do uszu. Wkrótce do asortymentu dołączą produkty odświeżonych marek: OraClinic – do higieny jamy ustnej oraz Intimelle – do higieny intymnej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.