28.05.2018/12:10

Obi uruchamia market przyszłości. Sieć z nową strategią dla polskiego rynku

Kilka dni temu w Nowym Sączu sieć Obi uruchomiła zupełnie nowy format sklepu, który jest prawdziwą rewolucją w przypadku sklepów sieci, której placówki od lat nie ulegały większym zmianom. Jak wynika z informacji wiadomoscihandlowe.pl, to dopiero początek zmian w strategii sieci Obi dla polskiego rynku, z nieoficjalnych informacji wynika, że centrala Obi może wydać na inwestycje w Polsce nawet 500 mln złotych, w tym na nowe sklepy i logistykę, a także w sprzedaż internetową i omnichannel.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • marc 29.05.2018

    Na Traktorowej w Łodzi Obi coś buduje. Aż się zdziwiłem, że takie małe. I teraz już wiem o co chodzi.

  • Paweł Montwiłł 28.05.2018

    Trzymam kciuki za ten koncept. Frustrujący w marketach budowlanych bywa brak konkretnego towaru, który widziało się wcześniej w e-sklepie. Gdyby taki brakujący produkt można było domówić na miejscu lub skorzystać z pomocy sprzedawcy z tabletem to może to być doskonałe rozwiązanie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.