08.03.2021 / 20:14
StoryEditor

Polacy chcą sypnąć groszem na wielkanocne zakupy. Zyskają na tym dyskonty i… bazary

Polscy konsumenci chcą sypnąć groszem na Wielkanoc (Shutterstock)
Zmęczeni pandemią COVID-19 Polacy chcę trochę odreagować podczas zakupów związanych z tegoroczną Wielkanocą. Jeśli kolejna fala zakażeń nie pokrzyżuje im planów, znacząco zwiększą wydatki na ten cel – relacjonuje Puls Biznesu.

Przed nami drugie „pandemiczne” święta Wielkanocy. Według badania Uce Research dla Grupy Blix, Polacy chcą odreagować długotrwały stres i planują zwiększone wydatki świąteczne. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 11:55
StoryEditor
Transport w kryzysie? Branża TSL pod presją zadłużenia i spadku przewozów
Transport w kryzysowej luce. Zadłużenie i spadek przewozów w branży TSL (fot. Pixabay)

Branża transportowa w Polsce znalazła się w jednym z najtrudniejszych momentów ostatnich lat. Choć dane sugerują pewne oznaki ożywienia, sytuacja finansowa przewoźników i faktyczne wolumeny przewozowe wskazują na narastające problemy. Malejące przychody, rosnące zadłużenie i rekordowe restrukturyzacje stawiają sektor TSL w obliczu poważnego kryzysu. Czy końcówka roku przyniesie poprawę, czy dalsze pogorszenie warunków działalności?

W pierwszym półroczu 2025 r. transport samochodowy w Polsce przewiózł 115,99 mln ton ładunków, co oznacza spadek o 13,4 proc. rok do roku. Szczególnie trudnym miesiącem okazał s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 14:40
StoryEditor
Jak Retail Media tworzą nowe źródło przychodów dla detalistów?
(fot. materiał partnera)

Zmiany w reklamie i w wykorzystaniu danych cyfrowych sprawiły, że detaliści mogą stać się miejscem, w którym producenci i marki mogą efektywnie lokować swoje budżety reklamowe.

Detaliści mogą wykorzystać ruch klientów w swoich sklepach oraz dane, które sami zbierają, do sprzedaży reklam lub usług, zarówno na własnych platformach, jak i na stronach firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 07:45