16.10.2018/08:46

Polacy przekonali się do Blika. Liczba transakcji rośnie o 100 proc. [TYLKO U NAS]

W I półroczu br. Blik obsłużył już 33 mln transakcji płatniczych. To liczba porównywalna do całego wyniku za 2017 roku - mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Adam Kokoszkiewicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze Blika.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Mateusz 17.10.2018

    Blik ma dwie istotne wady:
    1.W sklepach trzeba uruchamiać aplikację i wstukiwać kody do terminala, co jest znacznie dłuższe w porównaniu z płatnościami zbliżeniowymi kartami
    2.W BLIKu nie ma chargebacków czyli możliwości zakwestionowania transakcji jak nie zostanie prawidłowo zrealizowana. W Visie czy MasterCardzie posiadacz karty ma łatwe narzędzie do odzyskania swoich pieniędzy jak np. zbankrutuje sklep internetowy, czy biuro podróży czy linie lotnicze.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.