04.05.2020 / 16:38
StoryEditor

Prezes firmy Itro: Firmy spożywcze muszą nauczyć się szybciej reagować na rynkowe zmiany

Sebastian Sadowski-Romanov, prezes firmy Itro (fot. mat. pras.)
Z powodu pandemii Covid-19 branża spożywcza została częściowo odcięta od niektórych kanałów dystrybucji. Szczególnie mocno widać to w sektorze HoReCa. Inne kanały, jak np. FMCG, są dotknięte znaczącymi ograniczeniami, ponieważ w sklepach może przebywać jedynie ograniczona liczba klientów, a ludzie generalnie więcej siedzą w domach, a mniej konsumują – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sebastian Sadowski-Romanov, prezes firmy Itro.

W ocenie eksperta niedrożność kanałów dystrybucji nie przełoży się na spadek cen. – Producenci po prostu ograniczają produkcję. Zwłaszcza w przypadku branży mleczarskiej należy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.06.2025 / 13:43
StoryEditor
Eurocash traci ważnego menadżera. Miał poprowadzić grupę ku cyfrowej przyszłości
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację, fot. Eurocash

Grupa Eurocash traci menadżera, który odpowiadał za obszar transformacji cyfrowej grupy, czyli kluczowy element strategii rozwoju firmy, która w bezpośredni sposób miała przełożyć się na konkurencyjność biznesu dystrybutora, w tym sklepów franczyzowych i niezależnych, które grupa obsługuje.

Szymon Mitoraj złożył 27 czerwca br. rezygnację z funkcji członka zarządu Grupy Eurocash. Jako przyczyny rezygnacji wskazał powody osobiste. 

Szymon Mitoraj w Grupie E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:26
StoryEditor
Ikea otwiera nowe showroomy i studia w Polsce. Sieć rozwija nowe formaty
Na zdj. studio Ikea w CH Promenada w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Ikea otworzyła nowe tzw. studio planowania i zamówień w warszawskiej galerii handlowej Promenada. To już trzeci tego typu obiekt w stolicy. Oprócz tego w Katowicach ruszył showroom Ikei prezentujący linię biznesową.

Ikea Studio w CH Promenada w Warszawie

Format studia planowania i zamówień rozwijany jest przez Ikeę od 2021 r. Dziś marka może się pochwalić 15. tego typu punktami w całej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 05:45