31.08.2017/10:53

Mieczysław Dąbrowski, prezes PSS Społem Białystok: Dyskonty mają przewagę propagandową. To nasz główny konkurent

- Konkurencja stała się zjawiskiem powszechnym. Wynika ona z samego charakteru działalności. Myślę, że najlepszą pozycję wypracowały sobie sieci dyskontowe. Nie jest prawdą, że oferują one koszyk zakupów o najniższej wartości ale poprzez permanentną, agresywną reklamę wmówiły klientom, że to one są najlepsze na rynku, najbardziej dbają o interesy swoich klientów – mówi w wywiadzie la portalu wiadomoscihandlowe.pl inż. Mieczysław Dąbrowski, prezes zarządu PSS Społem Białystok.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alfred 04.09.2017

    Jak można mówić o Biedronce, że za nią stoją doświadczenia z kraju rodzinnego. Biedronkę stworzył Polak Mariusz Świtalski (podobnie jak Żabkę i Eurocash) i to wzory z Polski są przekazywane do Portugalii i Kolumbii gdzie działają jeszcze dyskonty Jeronimo Martins.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.