06.04.2017/22:18

Rozleniwiony patriota zakupowy? Na Kongresie Rynku FMCG 2017 poznamy obraz polskiego konsumenta!

Czy Polacy naprawdę kupują polskie produkty? Jak pogodzić tradycję i lokalność z innowacjami na miarę XXI wieku? Czy sektor spożywczy naprawdę jest gotowy na rewolucję pod znakiem health&wellness? Odpowiedzi na te pytania poszukają eksperci podczas debaty, która zwieńczy blok tematyczny poświęcony konsumentowi i strategiom sprzedażowym podczas Kongresu Rynku FMCG 2017.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.