03.07.2020/13:51

Sieć stacji Moya z bardzo ambitnym planem rozwoju sprzedaży marki własnej

- Udział naszych marek własnych w niektórych kategoriach, takich jak energetyki czy woda jest wysoki – sięga dwudziestu kilku procent. Bardzo skrupulatnie pracujemy nad ekspozycją i dostępnością produktu na półkach. Na pewno będziemy systematycznie budowali tę sprzedaż, a finalnie chciałbym dojść do poziomu 30-40 proc. udziału – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych sieci stacji paliw Moya, członek zarządu Anwim S.A.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.