19.03.2017/12:19

Lidl wydał w 2016 r. na reklamę więcej niż Biedronka, Tesco i Carrefoura razem!

Sieci Lidl, Metro Group, Media Expert i Biedronka, to firmy handlowe, które najwięcej wydały na reklamę w ubiegłym roku. W sumie sektor handlowy przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • neo 24.03.2017

    Trochę to musiało faktycznie kosztować, żeby włączyć niskie ceny, ale jak już włączyli, to profity dla nas i dla nich

  • atol 23.03.2017

    No wieice, kto jak kto, ale polak się zna na reklamie (o ME oczywko mówię)

  • pop 22.03.2017

    Tez pamiętam, to było w święta i dzięki temu nie oglądałem telewizji :P W każdym razie zyskali na tym i dobrze, bo to polska firma.

  • Karno 21.03.2017

    Pamiętam reklamę Media Expertu z Lisowską, to był rekord, bez kitu. Opanowali media.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.