21.09.2021/13:15

Stokrotka chce zaskoczyć swoich klientów

Intensywnie pracujemy jest udostępnieniem naszym klientom mobilnej aplikacji zakupowej. Jesteśmy na finiszu tego projektu. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będzie ona dostępna już jesienią tego roku – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu w Stokrotce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nickt 07.10.2021

    @MK Skontaktuj się z infolinią albo napisz na maila pomocowego Stokrotki. To na pewno błąd systemowy - ulica lub konkretny numer budynku nie dodany do bazy. Zdarzało się tak samo w Tesco swego czasu.

  • Nickt 06.10.2021

    Korzystam ze Stokrotki odkąd wystartowali w necie, przynajmniej 2x w miesiącu, jak dotąd wszystko bez zarzutu. Bardzo dobra organizacja, sklep czytelny i wygodny, kontakt mailowy również szybki i konkretny (sprawdzone kilkukrotnie), a sama dostawa jest genialna - można nawet zobaczyć kuriera na mapce i wiadomo dokładnie kiedy przyjedzie, jest z nim kontakt, itd. Jedyny mój problem to fakt, że oferty promocyjne mają bardzo nisko ustawione limity szt. dla produktów. Druga sprawa to ograniczenie do 25kg. Teoretycznie dużo, ale w praktyce trzeba się nieźle nakombinować przy kompleksowym zamówieniu. Aczkolwiek ogólnie 4/5 za całokształt.

  • MK 24.09.2021

    Mieszkam w Lublinie. Kilkaset metrów do najbliższej Stokrotki. Dostawy pod mój adres nie ma.

  • Hipermarket 22.09.2021

    Jak dalej będzie taki burdel z działaniem systemu obsługi sklepu dla Franczyz to nawet za 10 lat nie wprowadzą tej aplikacji...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także