02.11.2016 / 09:38
StoryEditor

Tesco oraz Piotr i Paweł testują systemy, które odciążą lub zastąpią kasjerki

Skanery Scan&Shop w sklepach Tesco (fot. materiały prasowe)
W związku z coraz większymi problemami ze znalezieniem ludzi do pracy, sieci muszą podnosić pensje minimalne. Przy niskiej rentowności biznesu, to coraz większy kłopot. Czy rozwiązaniem będą systemy, w których klienci sami będą skanować kupowane produkty? – zastanawia się „Gazeta Wyborcza”.

Taki system już jakiś czas temu zaczęła testować sieć Piotr i Paweł w jednym z podwarszawskich supermarketów. W najbliższych tygodniach system ma pojawić się w kolejnych sklepac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2024 / 21:05
StoryEditor
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów
"Niskie ceny nie mają właściciela" - takie hasło na swoich billboardach i w materiałach reklamowych umieściły supermarkety Delikatesy Centrum. Nie to jest jednak najważniejsze, lecz fakt, że operator zaproponował bardzo ciekawe rozwiązanie: pozwala klientom skanować w Delikatesach aplikacje Lidla i Biedronki i w ten sposób - jak twierdzi firma - oszczędzać tyle samo lub jeszcze więcej.

W filmie reklamowym Delikatesów Centrum widzimy dwie klientki z torbami z logo Lidla i Biedronki, które robią zakupy w supermarkecie sieci. Jedna wybiera jabłka na dziale z war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 19:31
StoryEditor
Innowacyjny projekt Auchan zrewolucjonizuje sektor FMCG. Firma pokazała nowy projekt
Recyklomaty w Auchan
W dwóch marketach sieci Auchan w Łodzi, firmy Auchan, Remodis oraz Tetra Pak realizują pilotażowy projekt, gdzie stanęły nowoczesne automaty kaucyjne, które oprócz opakowań ze szkła, plastiku i metalu przyjmują także kartony po żywności płynnej. Projekt pokazuje, że zbiórka szerokiej gamy opakowań po żywności w ramach spójnego systemu kaucyjnego pozwoli stworzyć gospodarkę obiegu zamkniętego i zrealizować cele zbiórki oraz recyklingu dla tego rodzaju opakowań.

Pilotaż projektu Auchan, Remodis i Tetra Pak będzie kontynuowany w wybranych marketach Auchan w Łodzi przez kolejnych 12 miesięcy. Na terenie dwóch sklepów uruchomione zostały n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 13:47