28.11.2016/14:18

Tesco z nową strategią asortymentową w Polsce i regionie

Sieć Tesco upraszcza ofertę, wprowadzając nowe produkty i rezygnując z tych, które cieszyły się mniejszym zainteresowaniem kupujących. Jak informuje detalista, stałe zmiany w ofercie są odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby polskich klientów i chęć oferowania najlepszych produktów na rynku. Pierwszą kategorią produktów, w której wprowadzono zmiany są Kawy i Herbaty, zaś dalszy przegląd oferty we wszystkich kluczowych kategoriach spożywczych zaplanowano na lata 2017 i 2018.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • beengood_bee 28.11.2016

    Kilka lat temu za czasów Tomaszewskiego była akcja "Ciach" i jeszcze śmieszniej "Ciach 2", które polegały na zmniejszeniu liczby asortymentu do tego, który najlepiej się sprzedawał i dociśnięciu kolanem dostawców. W tabelce w excelu był sukces, a sprzedaż w sklepach spadła i d@pa zbita.
    Jak nazwać ludzi, który po raz 3-ci robią to samo i oczekują zupełnie innych rezultatów ? Powiedźcie sami.

  • bolek 28.11.2016

    czyli CIĘCIA,

    no cóż nie od dzisiaj wiadomo, ze dostawcy zakochali się w waskich listach, bo praktyka wskazuje, że im więcej produktów w asortymencie to tym gorsze warunki zakupu dla sieci

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.