Tesco z nową strategią asortymentową w Polsce i regionie
Sieć Tesco upraszcza ofertę, wprowadzając nowe produkty i rezygnując z tych, które cieszyły się mniejszym zainteresowaniem kupujących. Jak informuje detalista, stałe zmiany w ofercie są odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby polskich klientów i chęć oferowania najlepszych produktów na rynku. Pierwszą kategorią produktów, w której wprowadzono zmiany są Kawy i Herbaty, zaś dalszy przegląd oferty we wszystkich kluczowych kategoriach spożywczych zaplanowano na lata 2017 i 2018.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.11.2016
Kilka lat temu za czasów Tomaszewskiego była akcja "Ciach" i jeszcze śmieszniej "Ciach 2", które polegały na zmniejszeniu liczby asortymentu do tego, który najlepiej się sprzedawał i dociśnięciu kolanem dostawców. W tabelce w excelu był sukces, a sprzedaż w sklepach spadła i d@pa zbita.
Jak nazwać ludzi, który po raz 3-ci robią to samo i oczekują zupełnie innych rezultatów ? Powiedźcie sami. -
28.11.2016
czyli CIĘCIA,
no cóż nie od dzisiaj wiadomo, ze dostawcy zakochali się w waskich listach, bo praktyka wskazuje, że im więcej produktów w asortymencie to tym gorsze warunki zakupu dla sieci
6