13.09.2017/14:31

Tesco z nową strategią dla hipermarketów w Polsce i regionie. Sieć ogranicza powierzchnię i wprowadza nowe koncepty

Tesco rozpoczęło w Polsce i regionie proces przywracania konkurencyjności swoich hipermarketów. Operator ograniczania m.in. ich powierzchnię i wprowadza nowe koncepty handlowe. W Polsce proces transformacji przeszło już kilka hipermarketów, wkrótce obejmie on kolejne placówki. - Przyszłość sklepów wielkopowierzchniowych to wyzwanie, z którym musimy zmierzyć się w skali globalnej – mówi w wywiadzie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Matt Simister, Chief Executive Officer, Tesco Central Europe.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • klient 14.09.2017

    Dlaczego w Tesco nie można kupić toreb bawełnianych na zakupy?

  • jak 14.09.2017

    Skoro powierzchnia będzie lepiej zarabiać w taki sposób, to chyba to logiczne podejście?

  • Mlek 13.09.2017

    Przekazanie powierzchni innym najemcom to raczej ślepa uliczka. Nie lepiej od razu przekazać ten biznes w ręce C4 lub Auchan? Można jeszcze wziąć za ten biznes przyzwoitą cenę (ostatni dzwonek).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.