Tomasz Starzyk, Dun & Bradstreet: Dla wielu młodych ludzi sieci handlowe przestały być atrakcyjne [WYWIAD]
Proces kurczenia się liczby sklepów na polskim rynku wyhamowuje. Na koniec lipca 2021 roku w Polsce działało nieco ponad 376 tys. punktów handlu detalicznego, z czego ok. 336 tys. to typowe sklepy. Oznacza to spadek względem zeszłego roku, ale zaledwie marginalny – o 0,01 proc. – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Starzyk z firmy Dun & Bradstreet Poland.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
7