19.06.2019 / 14:14
StoryEditor

Żywność dla zwierząt jak babyfood

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Część Millenialsów dorasta i zakłada rodziny, jednak ogromna ilość przedstawicieli tego pokolenia nie jest jeszcze gotowa na dzieci. Dlatego też, ponad 40 proc. traktuje zakup lub adopcję psa czy kota jako próbę swoich możliwości przed macierzyństwem (lub tacierzyństwem) - więcej z nich ma w domu zwierzę, niż jest rodzicami, traktując pupila jak członka rodziny. To złote czasy dla branży produktów dla zwierząt, a zarazem wyzwanie dla marketerów z tego segmentu…

Ponad 80 milionów europejskich gospodarstw domowych jest zamieszkiwane przez zwierzęta domowe, przynajmniej w 21 proc. z nich mieszka pies, a w 24 proc. - kot. Produkty dla zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 13:08
StoryEditor
Lego wskazuje kierunek rozwoju rynku zabawek. Połączenie świata cyfrowego i analogowego zmienia zasady gry
Lego Store w Krakowie (fot. Lego)

Nowe globalne badanie Grupy Lego pokazuje, że rodziny na całym świecie coraz częściej łączą zabawę fizyczną z cyfrową. Wyniki raportu sugerują, że zmienia się nie tylko sposób spędzania czasu, ale i kierunek, w którym podąża cały rynek zabawek.

Globalny raport zlecony przez Grupę Lego, obejmujący ponad 17 tys. rodziców z 17 krajów, ujawnia zmianę w sposobie, w jaki rodziny postrzegają zabawę. Aż 95 proc. rodziców uważa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 18:30
StoryEditor
Studenci klientami. Jakim budżetem dysponują oraz na co i gdzie go wydają?
Wydatki studentów z Polski wynoszą niemal 4 tys. zł miesięcznie, na zakupy spożywcze przeznaczanych jest ponad 1 tys. zł (fot. Shutterstock)

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w roku akademickim 2024/2025 na polskich uczelniach wyższych kształciło się niemal 1,3 miliona studentów. Co detaliści powinni wiedzieć o tej grupie klientów i czy prawdą jest, że żacy żyją oszczędnie?

Studenci to zróżnicowana grupa konsumentów. Część z nich odpowiada powszechnemu stereotypowi i stara się żyć oszczędnie, inni kupują dużo i często. Wszystko zależy od budżetu, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 20:32