REKLAMAHelio batony
Sklep sieci Biedronka w Warszawie

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)

Pod koniec sierpnia 2016 r. firma Jeronimo Martins Polska wprowadziła kartę lojalnościową Moja Biedronka, do ponad 2700 sklepów Biedronki. Po zaledwie pół roku w ramach programu działa już 5 mln aktywnych kart.

REKLAMATargi Kielce - Artykuły

Biedronka odniosła duży sukces wprowadzając swój program lojalnościowy. Oczywiście tak dynamiczny rozwój programu był możliwy dzięki ogromnemu zasięgowi sieci, a także bardzo aktywnej polityce promocyjnej. Wystarczy przypomnieć działania związane ze Świeżakami, czy system promocji i rabatów dla użytkowników karty Moja Biedronka.

Można jedynie domyślać się – bo firma nie podaje takich danych – że w ciągu kilku miesięcy sieć wydała swoim klientom znacznie więcej niż kilka milionów kart Moja Biedronka. A jedynie część z nich - czyli ponad 5 mln kart - zostało zarejestrowanych i są one wykorzystywane w codziennych zakupach przez klientów sieci.

Jak podaje wp.pl w Polsce jest około 13 mln gospodarstw domowych, to oznacza że karta Moja Biedronka lojalnościówa trafiła prawie do 40 procent polskich rodzin. Fakt, że w komplecie są karty dla trzech osób może oznaczać, że z programu lojalnościowego Biedronki może korzystać nawet kilkanaście milionów naszych rodaków.

„Dzięki karcie „Moja Biedronka na co dzień” klienci mają szansę uzyskania dodatkowych korzyści podczas zakupów i organizowanych przez sieć akcji promocyjnych” – informują przedstawiciele Jeronimo Martins Polska.

Karta Moja Biedronka pozwala również Biedronce jeszcze lepiej poznać zwyczaje i potrzeby zakupowe klientów sieci, a tym samym oferować coraz bardziej atrakcyjny asortyment.

- Klienci chętnie korzystają z promocji oferowanych dla użytkowników karty „Moja Biedronka” - na ten moment 5 mln aktywnych kart - jednak ze względów biznesowych nie przekazujemy szczegółowych danych związanych z kartą oraz informacji dotyczących planów jej rozwoju - tłumaczy biuro prasowe JMP.

Aktualnie Biedronka kontynuuje kampanię teaserową, która jest drugą odsłoną działań promujących kartę Moja Biedronka. Kampania jest prowadzona w telewizji oraz za pośrednictwem folderów dostępnych w sklepach Biedronka. Klienci z zarejestrowaną kartą „Moja Biedronka” mają szansę gry o rodzinną wycieczkę do najciekawszych ogrodów zoologicznych na świecie, w konkursie: „Przygotuj się na dziką przygodę”. Aby mieć szansę gry o wycieczkę i inne nagrody, należy zebrać 10 punktów. Za każde 40 zł wydane podczas zakupów w sklepach Biedronka, klient otrzymuje 1 punkt. Akcja potrwa do 19 marca br.

Pokazując imponującą dynamikę rozwoju programu warto wspomnieć o programie Clubcard, który jest prowadzony przez sieć Tesco. W portfelach Polaków znajduje się obecnie ponad 7 mln kart, które pozwalają klientom korzystać z promocji, rabatów i gromadzić punkty robiąc zakupy w sklepach brytyjskiego operatora w Polsce. Clubcard to obecnie największy program lojalnościowy w Polsce prowadzony samodzielnie przez detalistę. Podobną liczbę użytkowników co Tesco Clubcard ma także program Payback.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"