- Sieć McDonald's definitywnie żegna się z Rosją i sprzedaje swoje restauracje w tym kraju. Zdaniem reprezentantów tej najpopularniejszej na świecie sieci fast food ich wartości "nie pozwalają im utrzymywać lśniących łuków w tym miejscu".
- Unia Europejska wprowadza nowe prawo, zgodnie z którym m.in. sklepy będą musiały montować na dachach panele fotowoltaiczne. Co ciekawe, polskie sieci okazują się być w tej kwestii kilka kroków przed Brukselą.
- Sanepid w Krakowie uznał, że Good Lood to nie żaden lód. Zdarzył się jednak cood i sąd nie przyznał urzędnikom racji, dlatego krakowski startup może bez przeszkód sprzedawać swoje loody ;)
21.05.2022 / 13:08
StoryEditor
McDonald‘s całkowicie wychodzi z Rosji - Subiektywny Przegląd Tygodnia
McDonald‘s wychodzi z Rosji. Okazuje się, że czasami w biznesie są rzeczy ważniejsze niż tylko pieniądze. Restauracja spod znaku złotych łuków sprzedaje cały swój biznes w tym kraju. O tym i kilku innych, najważniejszych kwestiach z tego tygodnia w najnowszym Subiektywnym Przeglądzie Michała Kokoszkiewicza.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
25.07.2024 / 12:19
StoryEditor
Klienci galerii handlowych korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. Co sprawdzają?
Klientki w centrum handlowym (Shutterstock)
Polacy podczas wizyt w galeriach handlowych korzystają ze smartfonów głównie w celu sprawdzenia informacji o produkcie – wynika z badania GfK „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych” zleconego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Z kolei z informacją o możliwości zrobienia zakupów internetowych w odwiedzanym sklepie spotkała się połowa ankietowanych.
Wśród klientów polskich centrów handlowych 60 proc. deklaruje, że podczas zakupów sprawdzało informacje o produkcie na swoim urządzeniu mobilnym, a 53 proc. weryfikowało również...
15.07.2024 / 18:14
StoryEditor
RTV Euro AGD w kryzysie w branży elektroniki upatruje szansy na umocnienie się na rynku
Sklep RTV Euro AGD (Shutterstock)
Spadek przychodów o prawie 7 proc. i trzykrotnie zysk niższy – tak można podsumować wyniki finansowe operatora sieci sklepów RTV Euro AGD za 2023 rok. Detalista zwiększa udział w rynku, ale wyraźnie odczuwa też spadek popytu w branży elektronicznej. Jego przychody zmalały do 10,6 mld zł przy niemal takiej samej liczbie sklepów rdr.
Sieć elektromarketów RTV Euro AGD otworzyła w ub. roku 10 sklepów, ale powiększyła się jedynie o trzy placówki. Powodem takiego rachunku jest zamknięcie 7 marketów. Jak czytamy ...