23.04.2024 / 17:12
StoryEditor

Aldi kładzie nacisk na strategię niskich cen dla każdego, w kontrze do ekskluzywnych promocji dla klubowiczów [ANALIZA]

Na zdj. sklep sieci Aldi Süd w mieście Canal Winchester w stanie Ohio, w USA (fot. Eric Glenn/Shutterstock)
Aldi Süd w USA podkreśla atrakcyjność swojego modelu dyskontowego niskich cen dla każdego. Detalista ze szczególnym naciskiem podkreśla prostotę i inkluzywny charakter swojej strategii EDLP. Dyskonter rzuca wyzwanie płatnym programom członkowskim liderów branży, takich jak Walmart, Costco czy Target. Aldi US planuje rozszerzyć swoją obecność na poziom krajowy.

Aldi Süd podkreśla swoje roszczenia do pozycji lidera cenowego w USA. W firmowym komunikacie dyskonter podkreśla zalety swojego podejścia Everyday Low-Price i nieco sar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 16:25
StoryEditor
Polski potentat z rynku e-commerce inwestuje pod Łodzią. Tomasz Piątek: Klienci oczekują jeszcze szybszych dostaw
Dla miłośników ogrodnictwa firma Focus Garden oferuje produkty, które pomogą w pielęgnacji i rozwoju roślin

Firma Focus Garden – polski lider e-commerce w segmencie mebli i akcesoriów ogrodowych – wynajęła 18 650 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej w budynku B, w ramach kompleksu logistycznego Hillwood Zgierz II, zlokalizowanego pod Łodzą.

Focus Garden, to firma założona w 2004 roku w Pile. Spółka zyskała silną pozycję na rynku e-commerce dzięki szerokiemu asortymentowi produktów do aranżacji przestrzeni zewnętrzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 12:25
StoryEditor
Polski browar kraftowy podbija Islandię. Jego piwa właśnie trafiły na półki tamtejszych sklepów
Maciej Maciejewski z browaru Gæðingur Brugghús

Dwa piwa z rzemieślniczego browaru Pinta, a dokładnie Atak Chmielu i Pierwsza Pomoc znalazły się w ofercie sieci sklepów monopolowych działającej na Islandii. Wejście do sklepów było poprzedzone sprzedażą produktów w islandzkich barach.

Piwa z Pinty w Reykjaviku

Rekomendacja i propozycja wprowadzenia piw Pinty do oferty sieci sklepów Vinbuðin wyszła od browaru Gæðingur Brugghús (Perfekcyjny Rumak) dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2025 17:57