21.05.2024 / 12:57
StoryEditor

Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka

Żabka zapowiada zmiany w Żappce (fot. Żabka)
Żabka gasi pożar medialny po rozesłanym do klientów komunikacie, który mówił o planowanym wyłączeniu w aplikacji Żappka usług Żappka Pay i Żappka Post, subskrypcji, a także gry Żabu. Sieć stara się uspokoić użytkowników aplikacji i zapowiada przywrócenie części z tych funkcji w przyszłości.

Szczegóły? Tych Żabka niestety nie zdradza. Nie wiadomo więc, które usługi wrócą, a z którymi klienci pożegnają się już za kilka tygodni na dobre. Komunikat sieci o wygaszeniu usług i aktualizacji regulaminu zatytułowany został "Żappka zmienia się na lepsze", a w środku przeczytać można m.in. o postawieniu na "dynamiczny rozwój" aplikacji.

Żabka wyłącza usługi, ale też zapowiada nowości

"Solidnie się do tego (rozwoju - red.) przygotowujemy, dlatego niebawem tymczasowo wyłączamy niektóre części aplikacji, m.in. subskrypcje, Żappka Post, grę Żabu i przelewy żappsów. Spokojnie, to nie oznacza, że one znikają na dobre! W większości wrócą, ale w odmienionej, lepszej wersji, by dać Wam jeszcze więcej frajdy. Jednocześnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, które mile Was zaskoczą w nowej odsłonie aplikacji" (pisownia oryginalna).

W pierwotnym komunikacie Żabki sprzed ponad tygodnia żadnych wzmianek o "tymczasowości" wygaszania usług nie było. Zapowiedziano wtedy, że wyłączona zostanie możliwość płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Ogłoszono też, że tylko do 30 czerwca będzie można kupić lub przedłużyć subskrypcje (takie jak kawonament, czyli abonament na kawę).

Żabka poinformowała też, że na koniec lipca zaplanowała wyłączenie Żappka Post oraz gry Żabu. Również z końcem lipca wyłączona ma zostać zostać możliwość przelewania żappsów (punktów lojalnościowych).

Komunikat został rozesłany przez sieć handlową przy okazji wprowadzania zmian w regulaminie Żappki. Gdy podchwyciły go media, Żabka wysłała dziennikarzom nowe stanowisko. To właśnie na tym etapie sieć wspomniała po raz pierwszy, że niektóre usługi z czasem mają wrócić.

Żabka dokonała przeglądu usług

"Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania" - napisała sieć w stanowisku przesłanym redakcji portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Niejednoznaczna komunikacja firmy o tym, co dzieje się z kilkoma istotnymi usługami dostępnymi dotychczas w Żappce, spowodowała nieprzychylne komentarze niektórych użytkowników aplikacji. Zaczęli się oni martwić np. o to, co stanie się z ich postacią Żabu, w której rozwój zainwestowali własny czas. Prawdopodobnie to dlatego Żabka zdecydowała się na ponowny mailing do klientów, tym razem utrzymany w zdecydowanie bardziej pozytywnym i uspokajającym tonie.

29.07.2025 / 13:05
StoryEditor
Milion nowych potencjalnych konsumentów diet pudełkowych w Polsce. Z czego wynika tak nagły wzrost?
Goodspeed rozszerza zasięg dostaw o 350 miejscowości. Milion nowych klientów (fot. Shutterstock)

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce zyskuje nowy impuls do rozwoju. Firma logistyczna Goodspeed rozszerzyła swój zasięg o setki nowych lokalizacji w całym kraju. Co oznacza ta decyzja dla branży i jak wpisuje się w długofalową strategię firmy?

Firma Goodspeed ogłosiła rozszerzenie obszaru dostaw o 350 nowych miejscowości. Zmiany objęły wiele regionów, w tym województwa śląskie, pomorskie, podlaskie oraz mazowieckie. Ł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 13:24
StoryEditor
Kiepski miesiąc dla małych sklepów. Co się stało?!
Sprzedaż w sklepach małoformatowych nie zachwyciła/zdęcie ilustracyjne (fot. tomeqs/Shutterstock)

W czerwcu br. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych - czyli takich, których powierzchnia nie przekracza 300 mkw. - była o niemal 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Z kolei liczba transakcji spadła aż o 8 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku - wynika z danych CMR i Polskiej Izby Handlu.

Autorzy analizy zauważają, że czerwiec pod względem pogody był wprawdzie nieco lepszy niż tegoroczny, wyjątkowo chłodny maj, jednak sprzedaż kategorii wrażliwych na pogodę była ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 05:36