27.10.2024 / 12:22
StoryEditor

Ukraiński holding Fest coraz śmielej poczyna sobie w Polsce. Firma rozwija drugą sieć na naszym rynku

Lokale ukraińskiej sieci Rebernia, która niedawno zadebiutowałą w Polsce słyną z żeberek wieprzowych grillowanych na otwartym ogniu (fot. holding Fest)

Ukraiński holding Fest, działający w branży gastronomicznej ma już w Polsce kilka barów pod szyldem Pijana Wiśnia, w którym serwuje lwowską nalewkę na bazie wiśni. Od niedawana w naszym kraju działa też pierwszy lokal sieci Rebernia, także należący do tego holdingu.

Specjalnością Reberni, której nazwa pochodzi od ukraińskiego słowa "ребро”, wymawianego "rebro” są żeberka wieprzowe przygotowywane wg autorskiej receptury (pieczone na otwart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 10:59
StoryEditor
Kaufland rośnie w siłę. Sieć buduje platformę, która poszerza zasięg marki i wzmacnia ją w walce z konkurentami w Polsce i Europie
Kiedy Kaufland Marketplace ruszy w Polsce?, fot. Kaufland

Kaufland Marketplace rozwija się w Europie – po udanych debiutach w Polsce, Austrii i Francji, sieć weszła również do Włoch. Dzięki temu sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln klientów online. Dzięki platformie już 13 tys. sprzedawców oferuje miliony produktów w 7 krajach.

Kaufland Marketplace zdobywa nowe rynki

Od września 2025 r. Kaufland Marketplace działa już także we Włoszech. Klienci zyskali dostęp do ponad czterech milionów produktów w 6,4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 08:07
StoryEditor
Zwrot kaucji - w jakiej formie? Oto, czego życzą sobie Polacy [BADANIE]
System kaucyjny oficjalnie startuje już 1 października br. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

System kaucyjny, który już wkrótce zacznie działać w Polsce, ma być jednym z filarów proekologicznej transformacji codziennych nawyków konsumenckich. Z założenia ma sprzyjać recyklingowi i ułatwiać zwrot opakowań, ale jego powodzenie zależy w dużej mierze od tego, jak zostanie przyjęty przez obywateli. A preferencje Polaków okazują się tutaj bardzo jednoznaczne.

Wprowadzenie kaucji za butelki czy puszki miało być prostym, zielonym rozwiązaniem – każdy oddaje opakowanie i dostaje rekompensatę. W praktyce jednak diabeł tkwi w szczegó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 00:28