05.05.2025 / 11:34
StoryEditor

Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Co właściciel sieci Inmedio, Relay i Aelia zaproponował klientom?

Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Dopasowane oferty i rabaty z wielu sieci (fot. Lagardere Travel Retail Polska)

Ukazała się nowa odsłona aplikacji Kameleon z ulepszonym interfejsem i dostępem do nowych ofert. Lagardere Travel Retail chce w ten sposób rozwijać program lojalnościowy takich sieci jak Inmedio, Relay, Costa Coffee, 1 Minute czy So Coffee.

Kameleon daje dostęp do promocji w kilku znanych sklepach

Lagardere Travel Retail poinformował, że zakończył proces udostępniania nowej wersji aplikacji Kameleon. Jest to multibrandowy program lojalnościowy Lagardere Travel Retail w Polsce. Spółka zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak: Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne.

Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:27
StoryEditor
To, co Kaufland chce zrobić z kosmetykami w sklepach, zaskoczy wielu klientów
Kaufland, logo

Niemiecki oddział sieci Kaufland rozpoczął największy jak dotąd test zwrotu opakowań po kosmetykach. Jeśli pilotaż się powiedzie, model znany z kaucji za butelki może trafić do zupełnie nowej kategorii produktów. Projekt we współpracy ze start-upem reo ma sprawdzić, czy europejscy klienci są gotowi na kolejny krok w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Kaufland testuje zwrot opakowań po kosmetykach

Kaufland Germany rozpoczął pilotażowy system zwrotu opakowań po kosmetykach, realizowany we współpracy ze start-upem reo - cyfro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy nie wierzą w promocje. Większość widzi podwyżki przed Black Friday
Polacy coraz częściej wykrywają podwyżki cen przed Black Friday (fot. Canva)

Rosnąca popularność zakupów w okresie Black Friday skłania konsumentów do coraz dokładniejszego monitorowania cen. Najnowszy raport UCE Research opisuje, jak wielu Polaków zauważa podwyżki stosowane przed rozpoczęciem promocji oraz jak często weryfikuje autentyczność ofert.

Najnowszy raport "Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025", przygotowany przez UCE Research i Shopfully Poland, pokazuje, że 71,9 proc. ankietowanych zaobserwowało sytuacje, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 02:16