18.09.2024 / 14:10
StoryEditor

Producent ciastek i wafli mocno ucierpiał z powodu powodzi. Straty firmy są ogromne

Załoga Cukrów Nyskich usówa skutki powodzi, która nawiedziła firmę (fot.Cukry Nyskie za portalen nysainfo.pl)

Istniejąca od 75 lat Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie to jeden z producentów dotkniętych powodzią. Firma apeluje o wsparcia rzeczowe i finansowe, dzięki któremu będzie mogła wrócić do normalnego funkcjonowania.

Władze Spółdzielni Pracy Cukry Nyskie przyznają, że firma poniosła ogromne straty na skutek powodzi.

„W chwili obecnej jesteśmy bez prądu i pilnie potrzebujemy wsparcia rzeczowego i finansowego, aby wrócić do normalnego funkcjonowania – czytamy w apelu zamieszczonym przez firmę na jednym z lokalnych portali. Na zdjęciach, które mu towarzyszą widać zalane hale produkcyjne oraz teren przed zakładem.

Czego firma potrzebuje, żeby wrócić do normalności?

Spółdzielnia zapewnia, że aktualnie cały jej zespół pracuje nad usuwaniem skutków powodzi, ale prosi też o narzędzia, które jej to ułatwią, takie jak worki na śmieci, kontener na odpady, agregaty prądotwórcze, osuszacze, nagrzewnice, dmuchawy oraz środki czystości. Firma informuje też, że uruchomiła zrzutkę, aby zebrać fundusze na niezbędne środki. Z góry dziękuję też za wszelką pomoc i okazane wsparcie.

Co produkują Cukry Nyskie?

Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie w lutym br. obchodziła jubileusz 75-lecia działalności. Firma jest producentem herbatników, markiz oraz wafli takich marek jak: Chrups, Deserowe, Margaretki, Regionalne oraz Blacky.

Jej wyroby są dostępne w wybranych sklepach sieci Kaufland, Lewiatan oraz w placówkach wielu lokalnych sieciach w całej Polsce.

Zakłady w Otmuchowie raczej bezpieczne

Dodajmy, że do niedawna ryzyko zalania groziło też Zakładom Przemysłu Cukierniczego (ZPC) Otmuchów. Na szczęście taki scenariusz się nie sprawdził. Marcin Kukliński, prezes ZPC Otmuchów poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl, że sytuacja została opanowana, co nie zmienia faktu, że firma wciąż pozostaje w stanie podwyższonej gotowości.

04.06.2025 / 14:15
StoryEditor
Właściciel marki Gorąco Polecam startuje z nowym konceptem gastronomicznym. Stawia na soki i sałatki
Koncept Szałata i Szok

Enata Bread, właściciel marki Gorąco Polecam, uruchomił właśnie nowy koncept gastronomiczny pod nazwą Szałata i Szok. Sieć będzie istniał samodzielnie i w ramach wybranych lokali wspomnianej głównej marki. Pierwszy punkt właśnie wystartował w centrum Factory Ursus.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ostatnie miesiące zespół pracował nad listą potencjalnych lokalizacji, projektem architektonicznym, sporządzeniem menu, pozyskaniem partne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:38
StoryEditor
Jesper Oestergaard, 7-Eleven: Konsumenci chcą kupować dania gotowe, ale musi być to coś zdrowszego niż hot-dog czy pizza
Jesper Østergaard, 7-Eleven (fot. Reitan Convenience)

Prezes duńskiego oddziały handlowego giganta podkreśla, że konsument staje się coraz bardziej wymagający i asortyment convenience nie może już ograniczać się tylko do najbardziej popularnych dań gotowych.

Jak pracują Państwo z asortymentem? Sklepy convenience są stosunkowo małe, każdy centymetr półki ma ogromne znaczenie.

W ciągu ostatnich 20 lat nasz asortyment uległ zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2025 04:35