04.01.2018/06:59

Biedronka miesza w zupach – wywiad z Markiem Grubińskim, dyrektorem Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska

Decyzja o inwestycji we własną linię do produkcji zup była i jest w pełni przemyślaną strategią firmy jako lidera rynku produktów świeżych. Patrząc dodatkowo na aktualne trendy rynkowe, cały polski rynek coraz dynamiczniej rozwija się w kierunku produktów „ready to eat” – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Zadowolona 26.01.2020

    Zupy są bardo dobre i smaczne, bez konserwantów i zbędnych szkodliwych dodatków - jak np. wszechobecny olej palmowy. Bardzo często kupuję krupnik, grochową czy ogórkową - są rewelacyjne, zarówno smakowo i cenowo. Polecam zakup.

  • zdegustowany 12.01.2018

    wczoraj kupiłem na próbę zupę gulaszową.
    warzywa twarde i niedogotowane. mięso trzeba było żuć .... więcej nie kupię ..... cena wysoka jak na zawartość ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.