28.07.2021/18:50

Biedronka ucieka konkurentom! Dyskontowa sieć z dużym wzrostem sprzedaży w minionym kwartale

Biedronka zwiększyła w drugim kwartale 2021 r. sprzedaż wyrażoną w złotych aż o 10,4 proc. w zestawieniu z tym samym okresem rok temu. Sprzedaż porównywalna (like-for-like, na bazie działających od ponad roku sklepów) dyskontowej sieci uległa poprawie o 8,8 proc.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Moja opinia z obserwacji 04.08.2021

    Wiadomo że wiele już z niektórych podawanych informacji będzie zmanipulowana lub specjalnie przygotowana, napisana. Chcąc nie chcąc Biedronka to nadal nic ciekawego, zawsze większość ich własnych produktów okazuje się słabsza niż w Lidlu lub Aldi, i właśnie te dyskonty/sklepy mają bardziej zawsze wzrost niż Biedronka. Poza tym otrzymujesz tam wszystko nadal gorszej jakości pomimo ich poprawy ogólnej, też jest to droższe w zakupie, nieopłacalne - jakby pieniądze wurzucane w błoto, gdyż taki sam w lepszej jakości produkt kupisz u konkurencji niż w Biedronce. Plus dla Biedronki że jakieś poprawy poczyniła wiadomo, ale nadal to są najgorsze niestety dyskonty/sklepy - też nie wszystko w Lidl/Aldi jest lepsze lub super niestety

  • Zdziwko 30.07.2021

    No i jak zwykle kolejna reklama Biedronki w WH, to już zaczyna być męczące..., skąd taki tytuł , że ucieka...? gdzie dane z konkurencji ? kto pokazał wyniki za 2 kwartał ? no ale tytuł podbija Biedronkę, wiadomo...

  • Nick 29.07.2021

    Aż o 10%? Chyba tylko mając na uwadze fakt, że w kwietniu ubiegłego roku były 30% spadki spowodowane restrykcjami covidowymi.
    Coś nie widzę tej ucieczki.

  • Bolo 28.07.2021

    @gość, najbardziej ucierpiały małe sklepiki w praktyce, którym pseudo eksperci Bujara, Duda, Śniadek chcieli pomóc, wprowadzając ten zakaz. Wyszło jak zwykle, czyli odwrotnie. Markety wprowadził akcje typu "Tania Sobota", przez co minimalizują strady, bo ludzie nakupują więcej. Za to małe niezależne sklepiki oberwały rykoszetem i część właścicieli się utrzymało, bo podpisali umowy franczyzy z Lewiatanami i Żabkami.

  • gość 28.07.2021

    A zamykali niedziele dla handlu i był taki lament, że obroty spadną, że pracowników będą zwalniać. Nasi pseudo eksperci to wróżą z fusów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także