26.01.2018 / 14:15
StoryEditor

Biedronka wyprzedza Auchan w rankingu sieci handlowych. TOP20 firm handlowych w Polsce

Kto wypadł najlepiej w Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych? (fot. wiadomoscihandlowe.pl, materiały prasowe)
Najbardziej spektakularnym wydarzeniem w tej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych jest zmiana na pozycji lidera, którym została Biedronka nieznacznie wyprzedzając Auchan. Sieci Lidl i Kaufland utrzymały swoje pozycje w czołówce, mocny skok do góry odnotowały sieci supermarketów Dino i Intermarche, zaś najbardziej spektakularny spadek poznańska sieć Piotr i Paweł.

- Nasilająca się konkurencja na polskim rynku sprawia, iż coraz większa część właścicieli sieci orientuje się na rozwój jakościowy i zwiększenie efektywności działalności sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 09:47
StoryEditor
Nie karmić potwora [FELIETON]
Wygrana Karola Nawrockiego uruchamia nową dynamikę - nie tylko polityczną (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Kiedyś usłyszałem historię o karmieniu potwora, który rósł, żywiąc się strachem, kłótniami i problemami otaczających go ludzi. Gdy jednak mądry król zaproponował potworowi herbatkę i rozmowę, ten zaczął się kurczyć, aby ostatecznie zniknąć.

Morał był prosty: problemy znikają, gdy potrafisz o nich rozmawiać. Przytaczam tę opowiastkę ze względu na sytuację, w jakiej znalazł się obecny rząd po wyborach prezydenckich. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 23:26
StoryEditor
3000 sklepów Dino już za chwilę. Detalista ostro przyspiesza z rozwojem sieci supermarketów [NOWE DANE]
Supermarket sieci Dino na ścianie wschodniej

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2025 r. 147 nowych sklepów. Rok wcześniej w tym samym okresie sieć otworzyła "jedynie" 98 placówek handlowych. Przyspieszenie jest bardzo wyraźnie i wskazuje, że operator z Krotoszyna zbliży się do kolejnej ważnej granicy, czyli 3000 placówek.

Sieć Dino liczyła na koniec lipca br. 2835 sklepów. Oznacza to, że operator otworzył w ciągu ostatnich sześciu miesięcy br. 147 nowych placówek handlowych. 

Powierzch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:34