22.08.2016 / 13:51
StoryEditor

Dwa priorytety Carrefoura: ekspansja mutli-channel i technologie cyfrowe

Carrefour Market ze stacją paliw, Łódź, ul. Aleksandrowska (archiwum własne)
IGD donosi o postępach w realizacji dwóch najważniejszych priorytetów francuskiego detalisty na 2016 r. Sklepy stacjonarne wciąż są ważne, ale firma nie zapomina o świecie cyfrowym.

Georges Plassat, prezes Carrefoura, wyraził przekonanie, że przyszłość należy do modelu sprzedaży wielokanałowej, choć w cyfrowym świecie sklepy istniejące fizycznie wciąż będą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 13:43
StoryEditor
Melitta w Lidlu. Niemiecki sojusz gigantów handlu i kawy w Polsce
Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych niemieckich marek kawowych - Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej, która rozpocznie się już 23 października. W kolejnych miesiącach dostępność linii Melitta Originals będzie stopniowo rozszerzana w polskim handlu detalicznym.

Melitta pręży muskuły: Polacy kochają silne marki

Melitta łączy kunszt palenia kawy oraz ponadstuletnie doświadczenie na rynku, oferując konsumentom produkty "od ziarna do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 09:53
StoryEditor
Alkohol jest zdecydowanie zbyt łatwo dostępny! Tak uważają Polacy [BADANIE]
(fot. Shutterstock)

Aż 68,6 proc. badanych uważa, że alkohol w Polsce jest zbyt łatwo dostępny. Najwięcej, bo aż 41,5 proc. respondentów zgadza się z takim stwierdzeniem "zdecydowanie", a odpowiedź "raczej tak" wskazało 27,1 proc. osób.

W badaniu przeprowadzonym przez IBRiS dla "Rzeczpospolitej" tylko 21,4 proc. respondentów wybrało odpowiedź "raczej nie", a 2,9 proc. - "zdecydowanie nie". Zdania w temacie nie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 20:39