Grupa odnotowała spadek dochodu netto z najmu o 21 mln EUR. Jeśli jednak pominąć wpływ skutków COVID-19 w wysokości 12 mln EUR (będących głównie wynikiem narzuconych przez polsk...
Grupa Atrium publikuje wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2020 r.
W 2025 roku zakupy "na żądanie" mają coraz większy wpływ na rynek. To efekt nowych zwyczajów zakupowych konsumentów. Na znaczeniu zyskują dostawy realizowane w kilkadziesiąt minut, obejmujące już nie tylko artykuły spożywcze.
Według danych przedstawionych przez Wolt, wartości segmentu retail na platformie w skali roku wzrosła o 56 proc. To właśnie ta dynamika wskazuje, jak szybko zmienia się rynek q-...
Rosnąca popularność narzędzi opartych na sztucznej inteligencji wpływa na to, jak Polacy wyszukują i oceniają oferty w internecie. Nowe badanie SMSAPI pokazuje, że konsumenci coraz częściej korzystają z AI, aby szybciej odnaleźć się w intensywnym sezonie promocji.
Według danych SMSAPI prawie połowa Polaków używa AI podczas zakupów internetowych. 24 proc. respondentów pyta modele językowe o najlepszą cenę produktu, a 14 proc. wykorzystuje ...
