16.04.2020/10:28

Grzegorz Wachowicz, RTV Euro AGD: firmy, które nie szły z duchem czasu, będą miały problemy [WYWIAD]

Rozmowa z Grzegorzem Wachowiczem, dyrektorem ds. handlu i marketingu, RTV Euro AGD o tym, jak funkcjonuje firma, która z dnia na dzień musi przestawić się na sprzedaż internetową. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Nicka 21.01.2021

    21.01.21 w sklepie gdańsk przywidzka byłam odebrać zamówienie internetowe. Weszłam do sklepu, przy drzwiach około 12 osób z obsługi! Nie nosze maski że względów zdrowotnych.pokazałam zaświadczenie, pan który w drzwiach mnie zaatakował o płyn, maskę, rękawice, stwierdził że nie wie co to jest! Wezwalam policję.
    Zachowanie "buraka" Który atakuje, było poniżej pasa. Widział z okna, że wysiadam z samochodu inwalidy. Zamówienia internetowego nie odebrałam, bo nie zechciał mnie obsłużyć. Karygodne! Takich typów trzyma się w RTV euro AGD. Sprawa jest zgłoszona i pójdzie to dalej.

  • Jest 16.12.2020

    Dno wszystkiego ten sklep

  • Zainteresowany 04.05.2020

    Zadam dodatkowe pytanie: jak firma podeszła do tematu odpowiedzialności społecznej w kontekście zachowania wszystkich miejsc pracy sprzed pandemii? Sprzedaż to jedno, a działania ukierunkowane na zachowanie miejsc pracy to drugie. To pokaże rzeczywiste umiejętności managmentu zarządzającego firmą. Poproszę o komentarz.

  • trzeci tydzień 28.04.2020

    Czekam na towar od 8 kwietnia. DHL odesłał im jako niekompletny. Po tygodniu i reklamacji telefonicznej miał być wysłany ponownie. Po kolejnym tygodniu i złożeniu pisemnej reklamacji ani odpowiedzi, ani towaru. Ani przepraszam, ani kliencie... bujaj się. To się nadaje do prasy, a nie "w tej chwili dobrze sobie radzimy". Super samopoczucie, gdy firma olewa klientów. Gratuluję!

  • Zibikrk 27.04.2020

    J.w. - nie realizują zamówień z netu. Kompletna kicha Panie dyrektorze ds. handlu i marketingu. Co Pan tam robi 12 godzin? Bo chyba nie pakuję zamówień ? Ludzie Wam płacą i co ?! Na prawdę kpicie sobie z klientów.

  • Kasia W 18.04.2020

    Od dwóch tygodni czekam na realizację zamówienia. Mimo zgłoszenia 3 krotnie reklamacji nikt nie odpisuje telefonu nikt na infolinii nie odbiera. Pieniędzy oczywiście nie odzyskalam.
    Kurier potwierdził iż dostał 1/3 zamówienia i nie mógł dostarczyć niekompletnego zamówienia. Cena jednego z zamówionych produktów na stronie RTV AGD w ciągu 2 dni zmieniła się z 129 na 209 ???,
    Zamówienie złożyłam u innego sprzedawcy realizacja w ciągu dwóch dni bezproblemowa.

  • Lukas 17.04.2020

    Też zamówiłem towar czekałem 14dni i dostałem. Kupiłem także u konkurencji i tam cisza. Kasa wydana, nikt nie odpisuje co z towarem. A w Euro jest informacja , można się dowiedzieć wiele na infolinii. Znajomi też kupują na www i nie ma problemu. A wiecie , że jak są opóźnienia to może być problem u kuriera? Wszędzie pracują tylko ludzie.

  • Kuba 16.04.2020

    "liderem sprzedaży e-commerce"- ktoś ma jakieś dane na ten temat?

  • Klient RTV euro AGD 16.04.2020

    Firma RTV Euro AGD tak się przestawiła na sprzedaż internetową, że na ich funpage na facebook pojawia się mnóstwo komentarzy o niedostarczonych towarach. Jakby tego było mało te komentarze są natychmiast usuwane. W moim przypadku, już czekam na produkt trzy tygodnie pomimo tego, że miał zostać dostarczony na drugi dzień, a produkt nawet nie wyszedł z ich magazynu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.