11.07.2020/15:05

Hipermarkety Carrefour przynoszą straty. Lekarstwem ma być technologia

Ponad połowa francuskich hipermarketów Carrefour przynosi straty – podaje portal retaildetail.eu. Aby ograniczyć wydatki firma inwestuje w płatności mobilne i technologię pozwalającą ominąć kasy, aby zakupy były jak najłatwiejsze.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • leszek 13.07.2020

    Ciekawe i to płatności zbliżeniowe mają ich uratować? Żart jakiś. Jak są nie rentowni to coś trzeba zrobić z polityką cenową. Ciekawe jak we Francji wygląda konkurencja. Kiedyś mieszkałem niedaleko carrefura i nie odstawał od lidla. Ale jak coś było na plakacie przed sklepem to pewne było że nie będzie na półce. I tak można było zrobić akcje promocyjną winogrono po 4,99 tyle że na sklep było przywidzenie 10 kg.

  • u nas podobnie niestety 13.07.2020

    Niestety ale w naszym kraju w Polsce - Carrefour też coraz słabiej wypada! Dostrzegam to osobiście mieszkając w dużym mieście gdzie w pobliżu mojego zamieszkania są dwa punkty mały i średni - klientów bardzo mało, nic ciekawego, brak ciekawych promocji itd., potem trochę dalej kolejny mały punk który upadł chyba po kilku tygodniach - kolejne jeden mały i jeden największy się trzymają gdyż są w dobrych miejscach - wiele ludzi, duży ruch - ale tak poza tym dawno widać że Carrefour jest najsłabszy w naszym kraju, dawno już nie cieszy się popularnością pomimo ciągłych zmian - dalej wypada słabo niestety przegrywa z konkurencją też ze śmieciową do granic Biedronką!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.