29.04.2020 / 11:14
StoryEditor

Jerzy Bojarski, dyrektor firmy Olewnik: Zakłócenia związane z pandemią wpływają na handel produktami mięsnymi

Jerzy Bojarski, dyrektor sprzedaży tradycyjnej w firmie Olewnik. (fot. Olewnik)
W związku z trwającą pandemią Covid-19 napotykamy trudności spowodowane zaburzeniami w obrębie poszczególnych kanałów dystrybucji – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Jerzy Bojarski, dyrektor sprzedaży tradycyjnej w firmie Olewnik.

Szczególnie utrudniony jest eksport oraz sprzedaż tradycyjna i hurtowa, ale zaburzenia wpływają też na funkcjonowanie sklepów firmowych. – Uważam, że jest to następstwem aktualn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 12:14
StoryEditor
Zmarł Leszek Kłosiński, wieloletni prezes Oceanic. "Pozostawił po sobie ogromną pustkę"
Zmarł Leszek Kłosiński. Wieloletni prezes Oceanic zginął podczas urlopu (Fot. TDJ)

Na początku listopada zginął Leszek Kłosiński, wieloletni prezes firmy kosmetycznej Oceanic i Miya Cosmetics. – Pozostawił po sobie ogromną pustkę, niedokończone pomysły, plany i marzenia – wskazują jego współpracownicy. Pożegnanie zmarłego tragicznie Leszka Kłosińskiego odbędzie się w Sopocie.

Leszek Kłosiński zginął podczas urlopu

O śmierci Leszka Kłosińskiego, jednego z liderów polskiego rynku kosmetycznego poinformowała 5 listopada 2025 r. firma TDJ, w której ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 14:17
StoryEditor
Producent makaronu i dań gotowych pod presją sieci handlowych i agresywnej konkurencji
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)

Grupa Makarony Polskie zaprezentowała wyniki po trzech kwartałach 2025 roku. Jak firma poradziła sobie w obliczu spadającego popytu i rosnącej presji cenowej rynku makaronów?

Grupa Makarony Polskie odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 71,8 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 3 proc. rdr. Narastająco po trzech kwartałach skonsolidowane przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2025 05:12