30.01.2020/23:45

McDonalds kończy z mcdonaldyzacją. Sieć personalizuje ofertę w polskich restauracjach

Klienci restauracji McDonald’s w Polsce dzięki aplikacji mobilnej mogą według własnych preferencji komponować zestawy i wybierać to, na co mają ochotę. Operator właśnie ruszył z kampanią „okazYeah!”, która promuje nową usługę.

Bohaterami kampanii promującej „okazYeah! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz. Blogerka z Instagrama i  youtuber podkreślają ideę przyświecającą całej kampanii – w McDonald's każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć okazYeah! na swój własny sposób.

To niezwykły moment w historii firmy. Próba wprowadzenia personalizacji oferty w restauracjach sieci, to diametralne zmiana w stosunku do tego, czego sieć McDonald’s jest od wielu lat symbolem i co przyniosło jej sukces na całym świecie, czyli standaryzacji.

Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów. Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ok. 435 restauracji sieci, które zatrudniają blisko 25 000 osób. 380 z nich to obiekty prowadzone przez 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.