12.12.2016/12:47

Największe sieci handlowe radzą sobie na rynku najlepiej?! Nie wszystkie

Jak wynika z analiz DM PKO BP większość największych sieci handlowych działających na polskim rynku jest w stanie systematycznie zwiększać udziały w polskim rynku FMCG. Obecnie dzieje się to głównie kosztem mniejszych podmiotów lub poprzez działania konsolidacyjne. Pomimo spowolnienia w tempie rozwoju sieci sklepów, to nadal jeden z najefektywniejszych sposobów na zwiększenie liczby klientów, a tym samym obrotów. Widać jednocześnie, że sieci handlowe coraz mocniej stawiają na podnoszenie efektywności (z mkw.) już działających placówek.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.