17.02.2021/21:26

Nowa platforma marketplace Erli.pl liczy na osiągnięcie rentowności w tym roku [WYWIAD]

Za dużymi markami w ofercie Erli.pl stoją dystrybutorzy. Rozmawiamy z markami w aspekcie wspólnych działań marketingowych, bo już niedługo startujemy z kampanią telewizyjną i digitalową - mówi Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl, platformy marketplace, która wystartowała w 2020 roku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • WKR 15.10.2021

    Jedna wielka LIPA - ceny z kosmosu, brak towaru i debilne tłumaczenie typu: cała partia towaru przyszła zepsuta !!! NIE DLA IDIOTÓW !!!!

  • ARGMETA 12.10.2021

    Witam.

    Jak dla mnie super platforma sprzedaję do 5 szt dziennie pobierają dużo niższe prowizje jak na Allegro . Szybko się rozwija . Wkrótce mają dodać darmowe wysyłki.

  • derik 29.05.2021

    Fingold aljas Mr. Sthur nic nie wniesie po pol roku firme sprzeda bo jakis naiwniak ja odkupi otrzymał dotacje na działalność i po mocnym wejściu reklamowych sprzeda normalka

  • Darmin 21.05.2021

    Myślę, że zaangażowanie w reklamę serwisu tak polityczną gwiazdę jaką jest Stuhr nie pomoże przedsięwzięciu.

  • Klient 04.05.2021

    Bez szans na jakikolwiek sukces. Kolejna "wydumka" Pana Śledzia. Może kilka lat temu miałby jakąś szansę, ale nie dzisiaj.

  • ADAM 03.05.2021

    Kolejny cybernetyczny gniot, wszedłem z ciekawości na tę stronę i już po minucie znalazłem kilka poważnych błędów zarówno wizualnych jak i funkcjonalnych. Panowie zróbcie pierw rozeznanie wśród społeczeństwa a nie liczycie na umiejętności informatyków którzy nie koniecznie spędzają dużo czasu na zakupach w sieci. Nie życzę powiedzenia bo tego nie będzie

  • Gruby Marcin 22.04.2021

    Przecież to arena.pl ver. 2. Wystarczy spojrzeć na popularnym serwisie społ. do kontaktów zawodowo-biznesowych jacy ludzie za tym stoją.

  • Wredny 26.02.2021

    Tak czytam, czytam i czytam i jakbym czytał kalkę z arena.pl

    Aż nie chce mi się sprawdzać czy to nie ta sama ekipa kolejny raz robi „Allegro killera” ;)

    Zobaczymy, jak za rok, max. półtora zmieni się cała ekipa - będzie odpowiedz :P

  • Marcin 21.02.2021

    I gruby budżet marketingowy - 250 mln zł

    pfiu, pfiu - będzie się działo - agencje i Google dużo zarobią

  • Marcin 21.02.2021

    Panie Prezesie .... oby nie było jak z arena.pl (też nomen omen poznańska spółka), dużo wpompowane w Google Ads a efektu nie było, FinAI (trochę inna branża) też tak popłynął, życzę mądrych doradców na nowym bieznsowym oceanie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także