03.11.2016/06:13

Transgourmet / Selgros rzucił wyzwanie Makro. Makro podjęło rękawicę

Makro Polska rozpoczęło budowę sieci platform dystrybucyjnych, z których będą zaopatrywani klienci z sektora HoReCa. Inwestycja niemieckiego dystrybutora jest mocną odpowiedzią na strategię grupy Transgourmet – właściciela sieci hurtowni Selgros - która w połowie października 2015 r. uruchomiła magazyn w Ożarowie Mazowieckim. Centrum dystrybucyjne obsługuje firmy z sektora gastronomicznego w Warszawie i okolicach. Decyzje obu firm pokazują, że rywalizacja hurtowników z rynku tradycyjnego handlu detalicznego przenosi się na mający większy potencjał wzrostu sektor HoReCa.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.