17.02.2017 / 15:57
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Żadna wojna cenowa nie może trwać w nieskończoność

Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę. (materiały własne)
- Polski konsument nie został jeszcze w 100 proc. uzależniony od promocji. To oznacza, że można mu wciąż zaoferować wiele innych rozwiązań, które z jednej strony pozwolą skutecznie realizować sieciom cele biznesowe i sprzedażowe, a z drugiej dostarczać klientom rozwiązania, ofertę, która będzie dla nich atrakcyjna. Uważam, że coraz większe znaczenie będzie miała strategia, którą w Nielsenie określamy mianem “shopper experience” – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę.

Jaki jest polski konsument?

Polski konsument jest dojrzały, świadomy swych potrzeb i coraz bardziej wymagający pod każdym względem. Aż 57 proc. polskich shopperów zna wszystkie a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 09:25
StoryEditor
Polski e-konsument jest coraz bardziej ostrożny i wymagający. Wnioski z nowego raportu
(fot. Shutterstock)

Polscy internauci wykazują rosnącą świadomość ekologiczną i społeczną w handlu online - wynika z raportu "Odpowiedzialny e-commerce 2025" e-Izby. Znacząco zwiększyła się znajomość zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem. Już 56 proc. konsumentów deklaruje zrozumienie idei gospodarki opartej na sustainable development, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 14 proc.

Klienci coraz częściej traktują działania proekologiczne i prospołeczne jako ważny element przewagi rynkowej. Jednocześnie dostrzegają, że część aktywności marek ma nadal charak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:01
StoryEditor
Niceboy - mBank i Mastercard wprowadzają pierwszy na świecie superpierścień nie tylko płatniczy
mBank wprowadza smart ring – pierwszy na świecie pierścień płatniczy, który łączy wygodę płatności z monitorowaniem zdrowia i aktywności

Telefon jest dziś centrum dowodzenia. Czy pierścień płatniczy przejmie znaczącą część jego funkcjonalności? Jest na to szansa. mBank i Mastercard wprowadzają właśnie Niceboy’a.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy liderami cyfrowych płatności
  • Mastercard: wearables przyspieszają codzienne płatności
  • Wearables: Bezpieczeństwo transakcji i danych
  • Cz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 21:02