17.02.2017/15:57

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Żadna wojna cenowa nie może trwać w nieskończoność

- Polski konsument nie został jeszcze w 100 proc. uzależniony od promocji. To oznacza, że można mu wciąż zaoferować wiele innych rozwiązań, które z jednej strony pozwolą skutecznie realizować sieciom cele biznesowe i sprzedażowe, a z drugiej dostarczać klientom rozwiązania, ofertę, która będzie dla nich atrakcyjna. Uważam, że coraz większe znaczenie będzie miała strategia, którą w Nielsenie określamy mianem “shopper experience” – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Spejson 15.03.2017

    Ja tam piwerko kupuje tylko na promocji

  • do oszalales 21.02.2017

    sam oszalałeś. wejdź na giodo i nie powtarzaj głupot za platfusami. firmy zamawiające mają prawo sprawdzić wiarygodność, np poprzez kody. Do tego tworzysz umowy, które to opisują i że nie wykorzysta się tych danych do własnych celów. bosh, myśl logicznie, takie rozwiązania stosuje się w całej europie- głównie zach., sam takie sprawdzanie robiłem, a firmy się nie opierały i nie ściemniały.

  • Oszalałeś 20.02.2017

    @nicknicknick

    W momencie w którym udostępniliby takie kody złamali by umowy z osobami biorącymi udział w panelu i narazili ich na utratę anonimowości co przy dzisiejszej władzy mogłoby się skończyć bardzo źle (patrz udostępnienie zdjęć protestujących przez policję)

  • nicknicknick 20.02.2017

    Gdy myślę o polskim rynku, gdy patrzę na nasze dane i badania..." jeżeli agencja badawcza nie chce pokazać samych kodów miast do badań telemetrycznych na udowodnienie wyników badań i kiedy jest przyłapywana przy hali mirowskiej na łapaniu za ręce przechodniów, którzy nie chcą Wam udzielać odpowiedzi, to jakie ja mogę mieć zdanie o wiarygodności Waszych badań.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.