27.06.2020/10:38

Właściciel Reserved z trzycyfrowym wzrostem przychodów z e-commerce. Celem 2 mld zł sprzedaży w tym kanale

LPP, właściciel takich sieci sklepów jak Reserved, Sinsay, Mohito czy Cropp, w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2020/21 odnotował 1,1 mld zł przychody. W porównaniu z analogicznym okresem przed rokiem oznacza to spadek o 35,3 proc., spowodowany w głównej mierze lockdownem wywołanym przez koronawirusa.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Emila 03.07.2020

    Ambitne założenie, ale jak najbardziej do uzyskania przez tę markę.

  • Koso 30.06.2020

    Gdyby nie koronawirus to pewnie by dalej robili rekordowe wyniki kwartalne i roczne. Jak to było w ostatnich latach. Sytuacja się ustabilizuje to wyniki wrócą do normy.

  • Stelmach 30.06.2020

    Słusznie, że w obecnej sytuacji idą w e-commerce

  • Stelmach 30.06.2020

    Słusznie, że w obecnej sytuacji idą w e-commerce

  • olafek 29.06.2020

    Ecommerce to okazja do pokazania się szerszej rzeczy klientów. Na pewno dla firm handlowych to krok w dobra stronę. Tym bardziej dla tak znanych firm jak Reserved.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.