27.06.2020/10:38

Właściciel Reserved z trzycyfrowym wzrostem przychodów z e-commerce. Celem 2 mld zł sprzedaży w tym kanale

LPP, właściciel takich sieci sklepów jak Reserved, Sinsay, Mohito czy Cropp, w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2020/21 odnotował 1,1 mld zł przychody. W porównaniu z analogicznym okresem przed rokiem oznacza to spadek o 35,3 proc., spowodowany w głównej mierze lockdownem wywołanym przez koronawirusa.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Emila 03.07.2020

    Ambitne założenie, ale jak najbardziej do uzyskania przez tę markę.

  • Koso 30.06.2020

    Gdyby nie koronawirus to pewnie by dalej robili rekordowe wyniki kwartalne i roczne. Jak to było w ostatnich latach. Sytuacja się ustabilizuje to wyniki wrócą do normy.

  • Stelmach 30.06.2020

    Słusznie, że w obecnej sytuacji idą w e-commerce

  • Stelmach 30.06.2020

    Słusznie, że w obecnej sytuacji idą w e-commerce

  • olafek 29.06.2020

    Ecommerce to okazja do pokazania się szerszej rzeczy klientów. Na pewno dla firm handlowych to krok w dobra stronę. Tym bardziej dla tak znanych firm jak Reserved.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.