Choć dla kupujących ceny są szczególnie istotne, to liczy się też dopasowanie produktu do danego klienta. – Chodzi o takie sytuacje, kiedy np. konsumentowi określony produkt wła...
Bartłomiej Podolecki, MessageFlow: Dla klientów liczy się nie tylko cena
Mniejsza liczba urodzeń, presja kosztowa i rosnąca konkurencja nie zdołały zatrzymać Smyka. Sieć, znana głównie z produktów dla najmłodszych, coraz mocniej stawia na efektywność operacyjną i ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Czy to przepis na trwały wzrost w branży, która kurczy się wraz z demografią?
Grupa Smyk wchodzi w nową fazę rozwoju. Po latach intensywnego wzrostu sprzedaży, spółka skupia się dziś na rentowności i precyzyjnie zaplanowanej ekspansji w regionie CEE. Wyni...
Na koniec trzeciego kwartału 2025 r. Carrefour miał w Polsce już tylko 759 sklepów. To o dziewięć placówek handlowych mniej niż na koniec czerwca. Liczba sklepów francuskiego operatora w naszym kraju topnieje regularnie od wielu kwartałów.
Carrefour Polska - wystawiony na sprzedaż, o czym donosiły niedawno jako pierwsze francuskie media - na koniec trzeciego kwartału miał 95 hipermarketów, 145 supermarketów, 512 s...

