Rzeszów jest czwartą lokalizacją, w której RTV Euro AGD wynajmuje przestrzeń magazynową od 7R. Dystrybutor elektroniki o AGD działa również w 7R City Flex Łódź I, 7R City Flex S...
Sieć RTV Euro AGD będzie dystrybuować sprzęt z magazynu w Rzeszowie
Nowa inicjatywa jednej z sieci handlowych zaskakuje miłośników piwa. Co dwa tygodnie na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy zestaw kraftów z polskich browarów. Jakie marki rozpoczęły tę współpracę i co wyróżnia serię?
Sieć Netto rozpoczęła nowy projekt skierowany do fanów piw rzemieślniczych. Od 28 kwietnia w wybranych punktach dostępna jest limitowana seria piw kraftowych, przygotowana we ws...
O ponad 100 mln euro wzrosły przychody Grupy Hochland w ciągu roku. Zarząd wskazuje, że czynnikami wzrostu obecnie są marki własne. A w co inwestuje producentów serów?
Wzrost przychodów Grupy Hochland o ponad 100 mln euro
Grupa Hochland opublikowała raport z podsumowaniem wyników za 2024 roku. To co zwraca uwagę to wzrost sprzedaży produktów grupy i to zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartości. W 2024 roku Grupa Hochland sprzedała aż 440 tys. ton swoich produktów. Jest to znaczny wzrost, bo aż o 6,4 proc., bowiem w 2023 roku było to niespełna 414 tys. ton, a w 2022 r. 412, tys. ton.
Grupa Hochland może pochwalić się również znacznym wzrostem wartości sprzedanych produktów. W 2024 r. przychody osiągnęły 2,36 miliarda euro. To oznacza niemal 5-procentowy wzrost, gdyż w 2023 roku przychody producenta wynosiły 2,25 mld euro, a rok wcześniej było to 2,2 mld euro.
Marki własne napędzają sprzedaż Grupy Hochland
Hochland w swoim komunikacie podkreśla, że grup osiągnęła stabilny wynik biznesowy w trudnych warunkach.