Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz w stacjach o mniejszym zasięgu. W tym sezonie emitowane będą 3 spoty 30-...
Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena
Hebar, polski producent bakalii, ma ambitne plany. Firma chce podwoić sprzedaż w ciągu najbliższych dwóch lat, by do 2030 roku osiągnąć przychód w wysokości 100 mln zł. Konrad Pych, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu, mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl, na czym opiera się strategia rozwoju firmy oraz gdzie widzi ona dla siebie szanse na wzrosty.
Jak wyglądają plany rozwoju firmy Hebar na kolejne dwa-trzy lata?
Nasze plany rozwoju na najbliższe lata koncentrują się wokół trzech kluczowych obszarów: wzmacniania zespoł...
Choć wakacje wciąż trwają, dla wielu polskich rodzin rozpoczął się już intensywny sezon zakupów szkolnych. Najnowsze badanie PayPo ujawnia, że wydatki na wyprawkę rosną, a większość rodziców odczuwa presję inflacyjną. Kiedy zaczynamy kompletować szkolne zakupy i jak zmieniają się nawyki zakupowe Polaków?
Z danych zebranych przez PayPo wynika, że największa grupa rodziców (36 proc.) planuje przeznaczyć na wyprawkę szkolną dla jednego dziecka od 251 do 500 zł. Kolejne 21 proc. res...