10.04.2013/20:10

Aldi wierny koncepcji hard dyskontu

Obecny w Polsce od pięciu lat Aldi nie zawojował póki co rynku. Za to wygląd i oferta 72 placówek, które u nas prowadzi, dowodzą, że tak naprawdę Biedronki dyskontami są jedynie z nazwy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • sąsiadka 17.03.2014

    Mieszkam po sąsiedzku z wybudowanym ok.2 lat temu sklepem Aldi. W mojej miejscowości Świdnica woj.dolnośląskie jest wiele marketów różnych europejskich sieci ale jeszcze nigdy nie widziałam tak złej organizacji pracy, jak właśnie w Aldi. Poza częstymi brakami asortymentu oraz chaosem w sklepie, najgorsze wrażenie robi ogromny bałagan wokół sklepu. Porozrzucane śmieci, puszki i butelki, fruwające papiery i nie zgrabione liście. A ciągle się słyszy o niemieckim porządku? Czyżby dotyczyło to tylko marketów w Niemczech? Czy w ramach oszczędności nikt nie sprząta terenu należącego do sklepu?
    W dobie tak dużej konkurencji i walki o klienta dziwi mnie ten fakt, że poważna firma nie dba o swój wizerunek

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.