10.04.2013/20:10

Aldi wierny koncepcji hard dyskontu

Obecny w Polsce od pięciu lat Aldi nie zawojował póki co rynku. Za to wygląd i oferta 72 placówek, które u nas prowadzi, dowodzą, że tak naprawdę Biedronki dyskontami są jedynie z nazwy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • sąsiadka 17.03.2014

    Mieszkam po sąsiedzku z wybudowanym ok.2 lat temu sklepem Aldi. W mojej miejscowości Świdnica woj.dolnośląskie jest wiele marketów różnych europejskich sieci ale jeszcze nigdy nie widziałam tak złej organizacji pracy, jak właśnie w Aldi. Poza częstymi brakami asortymentu oraz chaosem w sklepie, najgorsze wrażenie robi ogromny bałagan wokół sklepu. Porozrzucane śmieci, puszki i butelki, fruwające papiery i nie zgrabione liście. A ciągle się słyszy o niemieckim porządku? Czyżby dotyczyło to tylko marketów w Niemczech? Czy w ramach oszczędności nikt nie sprząta terenu należącego do sklepu?
    W dobie tak dużej konkurencji i walki o klienta dziwi mnie ten fakt, że poważna firma nie dba o swój wizerunek

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.