23.10.2020/13:09

Czy e-commerce po istotnym przyspieszeniu może wziąć na siebie rolę kreowania popytu?

Iwona Wojna, E-commerce, Customer Digital Manager, PepsiCo, Central and Greater Balkans w komentarzu do raportu "Wygrać z wirusem" przygotowanego przez zespół Schulz Brand Friendly, pisze na temat tego w jaki sposób pandemia zmieniła rozwój rynku e-grocery, a także o tym jak wyglądają przyszłe scenariusze dla e-commerce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także