08.06.2018/13:26

Michael Løve, szef Netto: Polska i Szwecja najważniejsze w planach dynamicznej ekspansji sieci

Netto chce przyspieszyć rozwój, zarówno na rodzimym rynku, jak i w Szwecji i Polsce. W Danii targetem jest 600 sklepów, w Polsce sieć chce otwierać 40 nowych placówek rocznie, a w Szwecji 25 rocznie. Tylko w Niemczech firma zakłada utrzymanie dotychczasowej liczby dyskontów – informuje Dansk Handelsblad.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • rozczarowany klient 09.06.2018

    Sklep nr 150. Po remoncie poziom czystości wraca do stanu przed remontem, czyli brud i lepiące się koszyki na zakupy. Koszyki są brudne i zużyte. W sklepie po remoncie nowi pracownicy. Fakt, dość uprzejmi. Ale może zamiast wymieniać personel kasowy, trzeba wymienić personel zarządzający?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.