23.12.2016/09:59

Produkty sezonowe motorem świątecznej sprzedaży słodyczy

Na świąteczne słodkości wydamy w tym roku więcej – podaje „Puls Biznesu”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Agnieszka 28.12.2016

    Zdecydowanie preferuję ciepłe kakao (np. z magnezem Mix Fix) niż mikołaja z czekolady. Rozgrzewa i smakuje.

  • natalia 27.12.2016

    A jeszcze w tym roku staniało kakao, więc były spore promocje na czekoladę i podobne. Sami się zaopatrzyliśmy nieźle i w różnego rodzaju mikołajki i Drinking chocolate w różnych smakach podokładaliśmy do prezentów, tak że było słodko :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.